Saturday, January 15, 2011

Cuti cuti cuti!

Wahhhhhhhhhhhh hambik!
sebenarnya aku tak sabar gila nak cuti wehh nyahh
tolong faham boleh?
aku bosan kat sini.
bosan bosan bosan.
tak percaya, tanya Noor Sadatul Akma.
hahahaha 24 jam kot dia dengan aku.
haiyaaaaaaaaaaa!
nak keluar tu boleh je, tapi..............
entah lahhhh.
hmm aku just menghitung hari nak balik KL je ni.
asal boring je, tidur.
asal boring je, tidur.
dah tak tau nak buat apa.
siang memang TAK STUDY la kan.
malam pulakk, errrrrrrrrr study ke ekkk?
;p


ATTENTION PLEASE!
saya akan pulang ke KL mengikut tiket yang saya beli minggu lepas,
27 Jan 2010, Transnasional, 1pm, naik di Stesen Bas Kangar, turun di Stesen Bas Jalan Duta.
yipieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

doakan perjalanan saya!
:)



aku dah suruh umi cancel kan tuition ke, mengaji ke malam khamis tu,
semata mata nak jemput aku kt stesen bas. hahahaha kejam tak?
:)