Monday, March 21, 2011

Decision- Arau.



DECISION DECISION DECISION!

Ya Allah Ya Tuhankun,
mudah-mudahan keputusan aku ini tepat Ya Allah,
aku betul-betul dalam dilema untuk membuat 2 kuputusan yang sangat-sangat berat ini :'(
rasa nak menangis je :'(
mereka kata, Kau berikan aku ujian ini kepada aku kerana aku boleh memikulnya,
tetapi kenapa aku merasakan aku sangat lemah untuk menyelesaikan masalahku sendiri? :'(
aku tak tahu mana keputusan yang baik untukku :'(


adakah aku patut pulang ke Arau & sambung rawatan di sana keseorangan?
atau teruskan rawatan disini hingga sembuh? :'(
sumpah Ya Allah aku bingung,
tolong aku untuk lakukan keputusan yang terbaik :'(
aku merayu.... :'(
apa yang harus aku lakukan?


jika aku memilih untuk pulang ke Arau untuk meneruskan pengajianku disana dalam keadaan begini, mampu ke aku menangunggnya keseorangan? :'(
mampu ke? aku sendiri tak tau :'(
jika aku memilih untuk terus dirumah, aku tertinggal banyak pelajaran,
semua kerja aku tersekat :'(
macam mana dengan carry mark aku semua?
macam mana dengan result aku nanti?
macam mana aku nak catch up semuanya?
aku bukannya kuat nak hadapi semua ni :'(


tetapi hati ku lebih mengatakan aku akan pulang ke Arau secepat mungkin,
aku terpaksa mengorbankan sakitku sebentar,
untuk masa depan,
aku terpaksa.
aku harap ini keputusan yang terbaik & takkan sesekali aku menyesal,
Amin ya Allah :')
kedua tangan aku tadahkan kepadaMu,
mudah-mudahan Kau restui & berkati keputusanku,
Amin Amin Amin,