Monday, March 14, 2011

Mencarut mengarut!

Assalamualaikum :)
okey, first of all,
sangat-sangat nak minta maaf kepada sesiapa yang bakal terasa dengan post ni,
sorry sangat.
tak terniat nak buat anda tersinggung.


hmm err urghh how to start erkk,
okey actually aku tak berapa gemar & suka la tengok ayat-ayat mencarut nih,
entah kenapa lately banyak sangat aku terbaca ayat-ayat carutan ni di mana-mana,
maklum lah, zaman teknologi kan,
aku pulak kerja nya on9 tiap-tiap hari,
so tiap-tiap hari la nampak ayat-ayat keramat nih,
hurmm tak sedap mata memandang & menyebut,
yah yah, aku bukan lah baik mana,
aku pun smtimes mencarut jugak,
tapi berbatas jugak la kan.
BABI? SIAL? PUKIMAK? errrr ada lagi ayat ni,
tapi aku tak sanggup nak taip. huhuhuhu,


I'm sorry, aku tau siapa lah aku nak tegur korang kan.
memang nak ignore je pada mulanya,
tapi saje aku post benda ni,
aku nak tegur pun aku malas,
aku tak nak jadikan pergaduhan.
malas lahh,
kang tak pasal-pasal di cop sebagai jaga tepi kain orang.
hehehhhe tak nak sebab pernah berlaku macam tu :)
so it's up to you.
cuma aku nak cakap sikit lah kan,
jaga la kata-kata kita ni,
sebab tak semua orang suka dengan apa yang kita cakap,
rasaya tak salah kan kalau kita cakap elok-elok?
okey, stop here okey!