Monday, March 14, 2011

Tercapai satu keinginan!

Assalamualaikum :)
alhamdulilahhh, itu sahaja yang dapat aku ungkapkan apabila dapat sedut ice blended ni. hehehehhehhehe,
daripada semalam kot mengidam.
tak tau kenapa :)
then hari ni baru dapat.
masalahnya tempat yang aku aim tu kat tesco je pulak tu.
hahahahaha macam kat tempat lain takde jual ice blended la pulak kan.


okey okey, tadi balik daripada hospital untuk buat check up and sesi pemyembuhan,
aku dah cakap dengan umi,
nak singgah tesco Rawang.
di samping memang nak minum ice blended,
aku boring duduk rumah.
tak pergi mana pun melainkan hospital, hospital & hospital :)
haaaa cakap pasal hospital,
masih sama :(
still dalam Cuti Sakit atau MC,
ya Allah, memang sedih kot :(
khamis ni kena 'dating' lagi.
untuk cepat baik kan, aku sabar kan je,
thanks kawan-kawan sebab korang support.
sumpah sayang korang :(


berbalik pada ice blended tu, haaaaa,
mula-mula aku macam, err nak pergi ke?
aku sakit ni :(
nak berjalan pun jalan semacam je sampai umi tanya aku okey tak,
aku cakap okey je,
padahal, aku genggam beg tangan kuat-kuat sebab teramat sakit :(:(:(
aku tak nak umi lagi risau plus aku tak nak terlalu lemah,
dalam hati, cepat lahh sampai kat parking kereta ni :(
bila dah beli-beli barang semua,
alhamdulilah, semua okey -.-
kepada Mariatul Qibtiah,
sila jangan jeles okey,
aku tau kau rindu ice blended ni jugak! kahkahkahkah ;DD

p/s : Ini adalah gambar semata-mata. Tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau mati.
hahahahahaha. Ice blended aku tak macam ni, takde ice cream atas dia, kosong je. hehehehhe :)

and now, aku mengidam satu lagi benda alah ni,
jeng jeng jeng










































korang tengok la tomyam ni?
sedap gila babeng kan kan kan?
pekat gila bebang kan kan kan?
mesti pedas gila babeng kan kan kan?
aku nak gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
:'(
siapa yang belanja dia,
aku kiss banyak-banyak.
nak? hahahahhahaa ;DD
nak tom yam pekat :(