Monday, March 7, 2011

Terima Kasih.









mereka mereka,
terima kasih sebab doakan saya :(
ada yang send by message malam sebelum aku operation,
ada yang call,
tak kisah la janji mereka doakan aku.


for shuk, thanks pasal post entry tu.
Mar bagitau masa melawat hari tu,
terkejut jugak.
heeeeeeeeeee and sorry sebab lewat reply mesej.
apa-apa pun thanks okey!


untuk Akma, my deares friend,
thanks for your support.
siyesly memang Atul tak kuat sangat bila tahu kena buat operation sabtu hari tu :(
thanks jugak sebab sentiasa tanya khabar Atul.
sayang Akmaaa..
hehehe. mesti rindu atul kan kt sana?
hahahahha bila dah sihat sepenuhnya,
Atul promise balik Arau okey!


untuk VVIP kita, Nurfarain Y.
hahahahahhaha.
saya sangat terharu awak sanggup datang daripada Melaka semata-mata nak tengok saya.
:'(
sayang sangat kat kita ek? hahahahhaha.
saya percaya itu.
aduhhhhh baru lepas operation. dah cakap banyak dengan awak,
memang sakit lah telinga saya kan.
hahhahahah thanks buat saya ketawa petang tu,
thanks sebab sudi tengok saya menangis.
:)
saya sangat sayang dan rindu awak,
selain family,
awak lah 'family' saya kakak.
tak kira lah berapa ramai orang kt luar sana tu yang
tak selesa dengan keakraban kita,
saya dah tak nak ambil pusing.
setiap orang mempunyai hak untuk menyayangi sesiapa kan?
kita milik Dia Yang Maha Esa :)


&


untu sesiapa yang mendoakan saya tak kira lah sama ada dia berada di mana.
terima kasih banyak-banyak yang tak terhingga.
hanya Allah dapat membalasnya.
teruskan berdoa untuk saya sebab saya belum pulih sepenuhnya.
saya nak menuntut ilmu,
saya nak balas jasa umi saya.
doakan saya...
:)