Saturday, December 3, 2011

Boleh ke?

Sementara tengah ada mood nak update blog ni,
moh la kite nak bebel-bebel sorang-sorang kat sini..
kite nak tanya awak la kan,
agak-agak awak boleh ke kalau mencintai 2 orang dalam satu masa?
pernah tak dengar ayat ni

"kalau kamu mencintai 2 orang dalam satu masa yg sama,
pilihlah yg kedua kerana kalau kamu mencintai yg pertama, tak kan wujud yang kedua"


bila di fikir-fikirkan balik,
ehhh betul jugak kan kan? pandai siapa yg cipta ayat ni. heheheheh
opsss sebelum tu entry ni takde kena mengena dalam kisah hidup aku :)
saja nak bercerita tentang benda ni.
mungkin jugak gara-gara atau masih dalam mood Tentang Dhia.
siapa yg tengok cerita ni? sila angkat hidung! heheheeee
dah habis tengok sampai episod 14.
tunggu lagi next week ya.


pendapat aku mula-mula cerita ni agak slow.
tapi dah makin rancak sejak kehadiran Zikir (Adi Putra)
best la cerita ni. sedih sangat.
memang kadang-kadang rasa nak mengalirkan airmata. geeeeeeeeehe
kalau aku jadi Dhia, aku pilih Azmi sebab Azmi adalah cinta pertama dia.
macam aku jugak. aku ada cinta pertama aku tersendiri and aku menyayanginya *ewah*
so ingat senang ke nak lepaskan dia?
aku hanya melepaskan dia kalau dia dah ada penganti aku ataupun dia boleh
bahagia dengan perempuan lain..
memandangkan Azmi sendiri tak dapat lupakan Dhia walaupun dia dah kawen.
how sweet they are :")
pada pendapat aku jugak yg Zikir tu hanya sandaran pada Dhia ketika
ingin mengubat luka di hati..


memang pernah wujudnya perasaan menyukai 2 orang dalam waktu yg sama.
ada pernah tu tak nak lepaskan kedua-duanya.
jangan begitu.
pilh la salah seorang walaupun ianya melukakan.