Saturday, December 3, 2011

Weeks 2.


Assalamualaikum. kombad. bad apa badman. man apa mentol.
tol apa tolak. dadadadada jangan merepeks =.-
assalamualaikum ! happy weekend everybody yeppppp!
hari ni adalah hari indah aku. nak tau kenapa?
hahahhaha sebab........ errrrrrrr sebabbbbbb aku boleh bangun lambat! kikikiki..
dah de la lambat mana jang, pukul 11;30 je. hehehehhe
bangun subuh pastu tidur balik.
sedapnya tidurrrrrrr zzzzzzzzz krohhhhhhh krohhhhhh.


tapi hari ni jugak hari bosan aku.
adessss nak buat ape je ekk? lepak-lepak sudah xD
padahal banyak keje sebenarnya. hehehehe
okay, pejam celik pejam celik dah minggu ke2 dah hari kuliah aku.
so far okey laaa cuma a bit different from previous semester sebab sem ni
ktorang banyak kena buat paperwork.
kiranya bukan teori semata-mata la kan.
okeyy, meh aku introduce kan sikit subject aku sem ni


RESEARCH METHODLOGY
perghhhh dengau ayat method bagai apa ke benda alah ni kan?
ahahahah subject ni susah gua cakap lu bebeh.
nampak macam senang.
tapi erghhhh tak tau la nak cakap camne
sebab ktorang baru belajar 1 chapter.
kena buat reseacrh. hmmm takut ;/


PRINCIPLE & PRACTICE SELLING
okeyyy, subject ni ala-ala marketing.
ehhh saya suka marketingggggg. hahahah
cuma tak suka untuk mempromosikan barang.
tak reti lewwwww.
subject ni rasanya senang sikit la kot berbanding subject kat atas nuhhh.
macam kakak abang senior sem-sem lepas dorang kena
bukak gerai. then berniaga.
tapi tak tau la pulak sem ni ktorang kena buat cmne.
tapi memang ada tasknya.
tunggu jela arahan daripada Encik Hakimy. hehehhee


INTERNATIONAL BUSINESS
subject ni. errrrrrrrrrrrrrr
tak tau nak kata.
tapi, fraknly speaking, aku tak suka doing presentation :(
sebab aku tak suka bercakap depan public.
aku tak tahu la kenapa.
masa sekolah aku join forum, presentation pun tak kisah bila-bila boleh buat.
tapi kat U ni errrr macam tak minat dah.
Miss Zulaiha ni pulak macam suka bagi student present.
atoi atoi. takpe laaaa, buat yg terbaik jela.
haaaa subject ni pulak kena cari local company yg ada buat business transaction dengan
other country.


ENTREPRENEUR
subject ni dengar cerita subject wajib untuk semua course kan?
soooooooo semua orang akan merasa belajar subject ni
heheeheh subject ni lagi gempak.
kena create product baru yg different from others.
group ktorang dah ada idea.
tinggal lagi nak develop more bout our product.
tapi, tak tau nak buat business plan macam mana.
takpelaaaaa, nanti Encik Wan ajar yeeeee ;D
hehehehehe
gud luck kawan-kawan !


walaupun 4 subject je untuk sem ni,
tapi gerun jugak la kan.
al maklum la, ini kan semester last ktorang.
aku nak grad on time. semua pun nak macam tu kan without sangkut any paper.
Ya Allah permudahkan lah urusanku..
amin..