Friday, February 17, 2012

Dinner Vs Modul.

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh :)
fuhhhhhh aku online macam esok takde class je kan. Nice bebeh (Y)
hehehehehe sebenarnya aku tak nak tangguh-tangguh untuk update blog ni.
dah hampir seminggu lebih kot tak update.
sebab sangat-sangat busy.
memang tak sempat langsung aku nak bukak blogger ni.


okeyyy, last weekend lepas, fakulti ktorang adakan satu dinner.
well biasalah kan setiap semester akan ada dinner.
cuma pergi atau tak je.
last dinner aku attend masa sem 2 lepas.
mean dah 2 tahun laaa. wowwwwwww lama kan kan?
sebabnya aku ni bukan lah jenis suka pergi dinner-dinner ni bagai.
aku tak suka nak cari baju dinner, nak cari orang untuk mekapkan aku
and so on....
sem 1 dulu pun pergi sebab as a junior.
sem dua aku tak ingat kenapa aku g dinner tu. heheehehe



so tema sem ni ialah BOLLYWOOD DI PADANG PASIR.
maksudnya BOLLYWOOD & ARABIC macam tu la lebih kurang.
so aku memang dicide akan cari pakaian arab la kan.
malam dinner ni jugak di kira sebagai malam APRISIASI mean malam
anugerah kecemerlangan ( ANUGERAH DEKAN )
so alhamdulilahh, bukan nak bangga diri or what.
tapi first time naik pentas. haaaaaa first time ni tauuu!
jangan main-main. hahahahhahaha.
(orang lain ada yang dah bertime-time, aku baru first time )
so kira bersykur la jugak kan? merasa jugekkkkkkkk la. ngewwww

saya yang kurus cekdeing badan sekeping =.=""
Asma, Zai, Alya :)
aku with Ika. Dia la yang sudi mekapkan aku dgn Akma. hehhe thanks Ikaaaaaa! <3
aku, Ween, Akma.
:)
hey heyyyyyy kalau korang nak tau, yang tengah tu Queen tauuu <3 cantik kan kan?
O EM GI kenapa muka aku berminyak nihhhhhhhh? erghhhh
with Jijah. sebelah rumah jeeeee. hehehhee
tengok girl menari. siyesly, saya terpegun!


makanggggggg makangggggg. makanan dia, boleh laaaaaaaa ~
yeahhhhh, tema malam tu :)




tak banyak gambar pun ktorang snap :")
sebab aku takde camera, camera Akma pulak masa tengah snap-snap tu habis betri. habauuuuuuuuuu betoi laaa. huraghhhh
terpaksa la menumpang kasih sayang dengan camera orang. huhuhuuh
so tak banyak pun gambar aku. tak kan aku yang nak pegi kat orang suruh snap pic kita kan? balik pun awal, takde nye melaram bagai. hihkkkkk =.="
dah penat balik tuuu, esoknya pulak MODUL untuk semester akhir :")
tak hilang lagi penat nihhhhhhhh

masa rehat. muka aku muka sangat penat =.=



p/s :thans pada Nunaa Ali, Atiqah Ismail, Sadatul Akma, Darwina, Asma Amira and semua semua laaaa. thanks thanks :") byeee.