Monday, February 20, 2012

Survive untuk berjaya.

Hye, assalamualaikum blog kesayangan saya :)
rindu kite tak blog? cakap la rindu pleaseeeeeeeee.
hehehehe apa ni paksa-paksa orang rindu kita. tak malu ke? aigoooo..
sooo soooo soooryyyyyy dah lama tak jenguk awak.
kite busy lewwwwwww. plus plus plus malas nak menaip. hihihihi
awak tau la kan kite kalau dah menaip, mesti nak bebel panjang.
so jangan mulakan.


okeyyy, sekarang ni kite sihat-sihat je.
cuma kadang-kadang sakit kepala.
cuaca tak menentu lah sayang.
kejap panas, kejap hujan.
hope kite tak pengsan lagi sebab dah nak final ni :(
kite tak nak apa-apa yang buruk jadi kat kite lagi.
umi abi keluarga, kawan-kawan please doakan kite :(
ada yang risau atau tertanya-tanya tentang saya kah?
ohhhh tiada? sedihnyaaaaaaaaa T__________T
tak mengapa lah. hihihihi


actually kite sangat tak sabar nak habiskan sisa-sisa baki
kelas and assignment ni.
tak sabar nak start minggu study week!
tak sabar nak jejak library and study :)
bukan apaa, nak semangat sikit sebab I have my own target for this semester.
kita nak DL lagi, Malah nak tingkatkan pointer kite dari sem lepas.
boleh ke?????? -.-"""
risau jugak sebenarnya nihhhhhh.
hmmmm kite usaha jela sama-sama ye sayang?
then tawakal. kan itu yang selayaknya :)


actually kite dah sedikit menyesal kalau study last minute :(
siyesly azab weh study last minute !
aku dah ada pengalaman dah.
hasilnya aku tak kan merasa puas bila jawab exam!
aku tak nak macam tu!
bagi aku, biar lah aku berjuang habis-habisan and rasa puas jawab exam.
then baru la confident level aku akan tinggi kan kan?
amin ya Allah ya Rabb. Tolonglah kembalikan semangat hambaMu yang kerdil ni.
jangan lalaikan ku Ya Allah..
tak lama dah ni. aku cuma perlu bersabar.
ALLAH kan ada :)



apa-apa pun doakan aku ye sayang-sayang..
aku perlukan kekuatan daripada kalian semua.
takde siapa pun boleh hidup sorang-sorang dalam dunia ni.
semua perlukan teman untuk terus menyokong temannya yang lain :")
ehhhhh rindu kite tak? nahhhhhhh kite tempek gambar.
tapi sorry la tak omey manaaaaaa. heheheh

nampak tak jerawat besar tu? itu la aset saya! kahkahkahhhh.
Ini pun sama ! hahahahahaha. mata aku merah sebab kadang-kadang macam tak cukup tidur and tak boleh tidur. apa kebenda lah aku buat before tidur ni dikkk nonnnn. berangan jew kojeee.


dah lepas rindu dah? ehhhh jangan tengok lama-lama,
nanti mak kite marahhhhhhh. wahahahhahahahah
okey la sayang, kite nak cerita tu jeee
doakan la yang terbaik untuk kite tau?
orang cakap, bukan senang nak berjaya. okey. saya percaya itu.
wish me luck. take care all.



p/s : saya suruh dia cari perempuan yang lebih baik daripada saya and harap dia dah jumpa perempuan itu :) its okey, never mind saya kan kuat. boleh kot sorang-sorang :) apa lah sangat yang ada pada saya ni. dia better dapat yang lebih baik. 3 days alone without him <'3