Tuesday, April 3, 2012

Journey.

Yeahhhhhhh! update lagi! heheehe balas dendam dah lama tak update.
alaaaa lagipun ada gambar la nak share kat blog kesayangan hamba ni :)
okeyy entry ni pulak nak story pasal perjalanan aku pulang ke rumah.
sob sob sangat sadis la ceritanya :(
kenapa la banyak betul halangan aku nak balik cuti kali ni.
seolah-olah Arau tidak melepaskan pemergianku gitu. hahahahhaa
yelaaaaaaaa, shuld be hari jumaat abi datang jemput aku.
tapi sabtu malam baru ambil aku !!!! :"(
sedih sedih sedih!!!!
semua kawan-kawan dah balik,
sumpah la boring gila lahhhhhhhhhhhh.
yelaaa, aku habis exam petang rabu,
tercongok kat Arau buat ape tahh.
bukan nak buat apa pun, tu yang aku membebel tak berhenti-henti kat abi.
ye ye ye, aku tau abi ada kerja :(
sedih sangat. Dugaan apa lah.
dah la aku excited gila nak balik rumah.
hmmmmm da dah cerita dia sekarang aku nak kat rumah pun ! heeeeeeeeeee <3


so sabtu malam abi fetch up aku kat UiTM,
then ktorang bermalam kat T-Hotel,
hotel yang sama ktorang stay masa awal semester hari tu :)
ehhhheheh senang. Dah tau facilities kat situ semua.
Memang selesa. Ada wifi lagi youuuuuuu,
tu yang update status setiap masa. hehehhehe jangan marah, nantu cepat kedut! ;D
so malam tu abang kata lapar la, apa lagi, melantak kat Kuala Perlis !
macam-macam dia order, memang tak habis lah kan. 3 orang je yang balun.
last-last ktorang bungkus then tengah malam makan macam pencur kat hotel tu haaa
haahahhaha best best ! :) kalau semua ada kan best, umi ada, sibs lain ada. huhuuhuh


then kesokkan hari nya, berjalan-jalan dulu kat kawasan Kuala Perlis,
tengok laut. oouhhhhhh ye masjid kat area Kuala Perlis tu dah siap tau!
cantikkkkkkkkkkkkk ! :)



Breakfast di T-Hotel.
cececece aku pandai snap kan??? hahahaha
tangan saya nampak urat :( takut :(
hehehhehehe ;D
masjid baru dah siapppppppp!
the only SON.
henfon kesayangan <3
hahahahahha alaaaaaa omey nye la abi kite ni. dah pandai posing ye! hahahaha
ayah-anak :)
adik-kakak :)
This view kat RnR Sungai Perak. Senja waktu ni. ehhhhhh macam kapel pulak kan? hahahaha plis lah adik aku lah ni! grrrrrrrrrrrrrrrr
okey yang ini kelakar ! haaaaaaaaaaaaaaaahahahha abang cakap, dia dah macam paparazi dah. hahahaha hello, I naik kereta ayah I okey. takde datuk tan sri bagai. penipu! dustaaa. hahahahhaa


then for the last before balik, ktorang pergi jugak padang besar, shoping itu ini.
hhehhehehe tak sah la tak shoping kan.
tapi, tak sempat nak bergambar kat ladang tebu tu sebab cuaca panas :(
sobssssssssss and entah kenapa aku tengok view nya dah tak cantik lah.
sebab ada dorang tebang apa tah. hmmmm next time la ye :(

perjalanan balik kali ni, sumpah lama gila weh ! sepatutnya abi boleh sampai dalam 5 jam sahaja dari Perlis.
tapi hari tu jammed yang amat !!! sampai 8 jam dalam kereta.
tak tahu kenapa banyak gila kereta. tak kan semua nak balik jugak?? aishhhh entah laaa.
takpelaaa, janji sekarang aku nak golek-golek atas katil aku,
and weekend ni nak start cari kerja part time.
aku dah tak sabar nak kerja and bau duit nih! :))))))))))))))))