Tuesday, April 3, 2012

Me and them.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh !
weh weh lamanya tak update bloggggggg.
tolongggggggggggg saya sayang lagi blog saya ! uhukkkkk.
sorry bukan tak nak update, tapi tunggu masa yang sesuai je.
kan best kalau kita cakap je, then keyboard ni taip sendiri apa yg kita cakap tu.
hehehhe amboyyyyyy cakap nak senang je kan. pfttttttttttttt.


okey-okeyy, banyak benda nak story, tapi kita story yg penting-penting je la k?
seperti yg semua tahu, kebanyakkan IPT dah tamat semester kali ni kan especially UITM. so aku sebagai seorang pelajar semester 6 telah pun menamatkan semester 6 dengan jayanya! Alhamdulilahhh syukur ALLAH..
sepanjang semester 6 ni tak ade la mengalami sakit yang teruk macam semester 3 lepas :(
dapat la datang kelas and habiskan semester dengan keadaan yang baik.
exam pun dah lepas, dah buat yg terbaik.
hanya tinggal tunggu result je.
harap-harap takde paper yang sangkut. AMIN ! :)))))))



so memandangkan ini semester akhir, actually aku TERINGIN sangat nak
bergambar kat ACADEMIC HEIGHT UiTM Perlis. :)
daripada part 1 lagi teringin nak bergambar kat sana,
sebab view kat situ macam kat luar negara! ehhehehe tinggi.
boleh tengok kawasan bawah.
hari tu memang budak class ada buat shoot kat situ,
tapi ktorang tak berkesempatan sebab bagitau last minute,
ktorang tak prepare apa-apa pun, atas katil lagi masa tu,
memang takde rezki la nak bergambar :")
takpe laaaaaaa, sokay babe.
so ktorang posing 3 orang je la kat sini. hahhaahah sedih je bunyikan.
tapi takpe, macam-macam pose ktorang buat.
pre-wedding, annoying , semua ada.
penat tapi best :)


hari terakhir di library :) ramai yang cakap "huyyyyyo rajinnya pegi library". tapi ramai yang tak faham kenapa kami ke library. kalau saya study kat rumah (kolej), alamatnya saya tidur dan menghadap laptop 24 jam. APTB lah kan. :") study kat library pun bukan 100% masuk. tapi sekurang-kurangnya nampak la sikit yang saya ni nak ambil exam. tak lah terbongkang je atas katil. hohohohoho
Hahahahhaha tengok sekali imbas, BAIE ni macam model tudung Ariani kan? hahahahha
Berlakon je ni weh! hahahahhaa. miss this moment ")
Selalu bergaduh dengan Baie siapa lagi gemuk! tensionnnn. asyik nak dia je kata dia berisi !
padahal sama-samaa cekeding. heheheee
Untunglaaaa sorangg gebu, sorang kurus. heheheee
Saya tak boleh hidup tanpa payung kat sana sebab anytime boleh pengsan if terlalu panas :( mengade kan? :(
hehehehehheheh ;D
hahahahahha slumber badak je wehhhhhh
A for AKMA! <3
us :)
Omey kan???? :)
Akma dah pandai posing wehhhhhh! ahahahahhaha love diz one!
HAHAHAHHAHA macam pre-wedding. hahahahhahahahaha. tapi sweet what?



OKEY, selesai sudah pasal cerita di ACADEMIC HEIGHT.
now pasal malam terakhir bersama mereka.
selepas paper terakhir kami, kami plan nak keluar bersama buat kali terakhir.
tak jauh, dekat CMART je. itu yg mampu. hahahahahaa

" Nak cari kawan yang betulbetul kawan itu bukan mudah"
amboyyyyy, putih melepak kau nyah? hahahahaha
si panjang and si pendek. hehehehee
slumber je ktorang snap-snap kat depan pintu pagar UiTM. lantak la. hahhahahaa




Okey, selesai pulak cerita di CMART,




Ini adalah roomate saya yang baru. heheheh walaupun baru kenal tak sampai 1 sem, tapi ktorang dah boleh ngam. bab-bab merepek, bagi la kat ktorang. hahahahah rindu pulak lahh kat Kak Limah ni. hihihih
"Jaga diri kamu baik-baik ye adik"




fuhhhhh siap sudah karangan berpatah-patah perkataan. hehehhehe
dapat jugak aku coretkan semua dalam blog ni. eehhh tak semua.
actually 50% je daripada cerita sebenar :")
tapi yang lain, simpan dalam kocek je k.


kepada kawan-kawanku, jaga diri kamu yee.
apa-apa halo2 saya kat phone, atau facebook,
selagi saya tak mati, saya ada je kat sana :") heheheh
me love you ! :*