Monday, June 28, 2010

Momot & Momon.


saya mengimpikannya!
uwaaaaaaaaaa..
aku & Iqbal dah plan,
nak tukar tukar teddy bear nanti.
hehehehehe..
teddy yg aku nak bagi Iqbal bernama MOMON.
& teddy yg Iqbal nak bagi aku bernama MOMOT.
comel tak?
comel tak?
hahahhahaa.

MOMON itu bermaksud monyok.
tah kenapa mamat tu gelar aku monyok.
mybe sebab aku selalu monyok kot.
aku kan kuat touching.
hahahahaha.

MOMOT pula gelaran utk dia yg bermaksud comot.
hahaahaha sebab dia memang comot.
tak seperti saya yg Comel.
lalalalala
:)

aku tak tahu pun dia suka juga teddy bear.
sebab biasanya lelaki mana minat kan..
tapi semalam aku tanya la dia,
dia cakap dia suka.
perhhhhhhhh.
kenapa tak ckp awal awal?
aku dah nak balik U baru bagitau suka
:(

tapi takpe la,
2 bulan lagi masa cuti,
aku janji MOMON akan ada.
aku juga tunggu MOMOT dari dia.
DEAL BEBEH??
<3 <3 <3