Monday, June 28, 2010

Sahabat.


salam :)
wokehhh..
hari ini punya story,
hari ni aku g sekolah,
ambil sijil SPM, sijil bahasa inggeris & sijil LCCI.
hehehehehe.
dekat setahun kot tunggu sijil tu.
haiyakkkk.. lanbat sgt laa.
tapi ekceli,
apa kelebihan sijil LCCI ni?
hehehehehhehe
tau la untuk budak budak yg dpt account A,
tapi apa functionnya?
kot kot la senang dpt kje ke,
apa kee..
ada gak function kan.


okey, bangun bangun, text Tai,
tnya dia jadi ke tak nak g sekolah,
dia pun orait jeee..
so dalam pkul 11 pagi dah gerak dah.
tapi lmbt jugak la sebab before gerak tu singgah kedai foto kejap.
cuci gambar dari memory card fron the phone.
aku cuci gmbr Iqbal.
sebab nak letak kt bilik nanti.
heeeeeeeee..
rindunyaaa...


sampai sampai,
makcik Tai dah bebel,
lmbt.
sorry la beb..
naik bas kot..
ehehehhehee..
tak lama kt samer,
lepas ambik semua sijil,
terus blah.


cadangnya nak g tesco,
jumpa Sai kt situ..
tapi tak nak la.
ada apa kt tesco?
hahhahahah
dah biasa kot kt sana..
so tak jadi g tesco,
just pergi pekan rawang je..
makan makan,
borak borak.


kalau dah jumpa Tai,
tak jadi apa laaa..
bnyk benda kot nak story..
sbb dia kan best fren aku d bangku sekolah dulu
:)
macam macam kitorg story,
dari 1 bab,
kpd 1 bab..
seriously rindu gila kt kau sahabat..
kau masih mcm dulu lagi
:)
heehheheheh..


kita pernah la slh fhm 1 masa dulu.
biasa lah..
masing masing pernah touching kan..
tapi, lupakan laa semua tu k..
aku sayang kau la beb..
:)


hope kita akan terus jadi kawan k..
& & bila dah jumpa bf baru,
bgtw la aku.
jgn snyap je wehhh!
belasah ko kang.
;p


till we meet again :)
muahhhh