Sunday, June 6, 2010

A month ago...

salam :)
aku baru menyelesaikan solat isya'.
weheeeeeeeeeee,
umi and Anis mok mok amik Mar balik kerja.
alahai
kesian pulak aku tengok umi.
berambik, berhantar.
nak buat cmne ekk
:)
okey ekceli nak story pasal bulan lepas.
now 6jun 2010.
sekejap je masa berlalu kan?
apa yg terjadi 1 month ago?
nothing..
just aku baru merdeka exam!
heheheheh,
aku habis exam kan 6mei
:)
teringat lagi,
masa ni tengah tung tang tung tang kt bilik study,
lepak lepak dgn roomate.
walaupun dah habis study..
tpai lepak kt bilik study.
pe cer beb?
hahhahaha,
panas sudahh..~
kt bilik study ada air cond.
wehheheheeh.
masa ni juga aku bergayut sakan dgn Iqbal,
bufday dia kan,
seronok la dia call aku.
hehehehe,
happy nyaa..
call bila bila masa,
and berapa lama pun.
hakhakhak
:p
nak hari hari cmtu boleh?
banyak cantik muka kau?
tettttttttttttt.
seronok gila sebab esoknya (7 mei 2010),
abi umi n Mar amik aku.
wahhhhhhhh,
sumpah happy.
tp tu sebulan yg lepas lah.
now?
grrrrrrrrrrrrrrrrrr.


tengah berdebar debar tggu result.
haihh,
setiap hari berdoa minta minta clean paper.
so far exam hari tu okey,
cuma aku takut sgt dgn 1 paper ni.
hurmmm,
aku takut gila sebab at first aku tak faham apa yg lec ajar.
tapi salah aku juga,
sebab dah tak faham bukan nak study lebih sikit.
errrrrrrrrrrrrrk.
kena jugak.
hmmmmmm,
tolong doakan aku .
ya Allah,
aku takut ya Allah...
:(
aku tak pernah gagal dan tak nak gagal.
kau maha Pemberi kan?
:(
InsyaALLAH,
aku sentiasa berfikiran positif pd Allah..
aku harap Allah memberikan aku peluang.
heheheh,
sem depan nak belajar betul betul la.
and tak mau careless dalam exam.
cehhh,
penat aku jawab panjang lebar.
tapi salah tgk soalan.
bengang kan?
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
costing, aku target kau tau!
aku seronok jawab kau hari tu.
tapi, tak smpt jawab teori.
sebab aku terlalu byk buang masa utk semak jawapan.
tak mengapalah,
aku redha.
ini usaha aku,
Kau tentukan ya?
Amin ya Allah..
doakan yg terbaik utk aku..
:)