Sunday, June 6, 2010

Tak Di Hargai.

aku sangat sedih saat ini.
aku minta maaf kepada dia.
aku minta maaf.
mungkin aku juga bukan yang terbaik untuknya.
tapi, kau tetap yang terbaik untukku.
kerana kau tiada pengganti.
ye, aku sayangkan kau.
kau telah banyak berkorban utkku dan yang lain.
aku tahu itu.
tapi sebenarnya semakin lama,
kita semakin jauh..
kita tak pernah berbincang tentang masalah masing masing kan?
kita jarang spent time sama sama kan?
kenapa?
kenapa?
:'(

aku tahu,
kau banyak perkara yang nak di fikirkan..
tapi aku juga manusia.
aku juga ingin menjadi seperti mereka mereka
:(
aku minta maaf,
tidak sesekali aku ingin mempersoalkan tentang hidup kau.
tidak.
aku tidak mahu mencampuri itu.
entahla..
aku minta maaf.
aku tahu aku tidak boleh bercakap lebih lebih,
sebab aku juga perlu cermin diri aku.
aku bukan lah terbaik.
bukan.
lihatlah diri ini,
sangat banyak kelemahan.
sehinggakan aku merasakan aku tiada kelebihan.
bukan mahu merendah diri atau apa apa.
itu adalah hakikat.
maafkan saya..
maafkan saya...
:(