Sunday, November 14, 2010

Ehhhhhhhhh.

ehhhhhhhh.
hari ni hari ahad ke?
ya RABBI,
duduk rumah memang tak ingt hari kot.
hehehehehe.
patutlah rasa macam best je.
hari ahad rupanya.
ngeeeeeeeee.
masuk hari ni dah hari ke 2 aku berada di rumah.
sangat la bahagia.
hehehehehe.
tak keluar mana mana lagi,
hurmmm,
tiada siapa yang mahu keluar bersama saya kah?

NO.
ada je k.
hehehehhehe
sai semalam contact aku,
ajak aku & member member evogurl yang lain keluar.
aku macam.........
hurm okey!
bukan apa,
ntah la.. aku macam dah bosan.
bukan bosan apa,
masalahnya member member yang lain susah sgt nak contact.
kalau mesej pun tak balas la,
apa la, haihhhhhhhh.
bosan tahuk???
aku cakap kt sai,
aku serahkan je kat dia,
apa apa hal bgtahu aku je.
dia cadang nak keluar esok.
masalahnya tai & amy baru je balik hari ni,
nak ke dorang?
lagi lagi amy,
hurm dia kan susah nak keluar.
haihhhhh,
apa apa ajalah!




jap lagi nak ajak umi g Tesco Rawang,
lama dah tak pergi sana.