Sunday, November 14, 2010

Nak berangan boleh?


shhhhhhhhhhh..
takde sape pun tau,
awak awak,
nanti bila dah kawen,
nak honeymoon kt tmpt cmni boleh?
lama lama pun takpe,
yela, masa tu kita dah halal.
buweeeeeeeeeeeek.
gatal tak?
HAHAHAHAHA.
masa tu kita dah boleh nak overnite ke,
keluar malam ke,
hurm sekarang tak boleh lagi.
saya takut.
saya tak nak.
awak tau kan saya suka pantai.
awak pulak suka tempat tinggi.
saya pun suka jugak kt tempat tinggi.
tapi saya lagi suka tepi pantai.
seronok kan awk?
bila awak nak kawen dgn saya?
5 tahun lagi?
lama lagi la.
hahahahaha.
awal sikit tak boleh ke?
ish. tak boleh la.
saya nak habiskan belajar dulu.
kalau boleh sampai degree.
lepas tu, kerja kejap.
then saya nak kawen ngn awak!
tak kira tak kira!
awak awak,
saya sayang awak.
saya cinta awak.
rindu awak!
:P