Sunday, November 14, 2010

Selamat Pagi! :)

ngeeeeeeeeeeeeehu,
pagi la sangat Rabia!
hahahahaha,
okeyy, by the way,
now tepat jam 3;15 pm.
hehehehe.
setelah mengeledah f & fs,
kita menggeledah blog pulak ye.
teringat pulak yang aku dah berjanji dah update blog selalu.
tak baik mungkiri.
nanti ada yang merajuk.
ngeeeeeeeeeee~


even tak ada siapa pun yang baca blog aku,
tp itu lagi better sebabnya aku nak sangat sangat meluahkan rasa hati aku.
hurm,
hanya pada kau blog.
selain daripada ALLAH SWT la kan.
ngeeeeeeeeeeee~


dah 2 hari berturut-turut aku bangun lambat,
(rasanya macam ni lah rutin harian aku kalau cuti kan. hahahaha )
mula mula ada terjaga jugak,
tp bila tengok jam awal lagi,
sambung buuuuuuuuuum balik.
kadang kadang kalau terjaga tengah-tengah malam,
aku cari dia,
tapi kali ni.......
hurm, never mind..
sokay.
tengok phone,
takde pape.
okey,
sambung zzzzzzzzzzz..
terjaga lagi pukul 9 lebih,
awal lagi,
zzzzzzzzzzzzzzz balik & terjaga pukul 12 something.
NO! CANNOT ZZZZZZZZZZZZZZ anymore.
ngeeeeeeeee.
bangun, ambil tuala & MANDI!