Sunday, February 13, 2011

Explorace.

Assalamualaikummmm :)
yeah yeah.
hari ni aku ada explorace vs modul.
apakah? modul tu wajib untuk attend,
kalau tak, tak boleh grade.
aku pun tak pasti apa motif nya. tahhhhh, ikut jela,
dah wajib kan, setiap sem mesti ada.
macam sem sem lepas,
ktorg dalam clss je atau lebih di kenali LDK,
latihan dalam kumpulan.
boring tu tak payah cakap lahhhh,
boring gila kottttt!
so sem ni ktorg dapat tau, modul di luar class.
explorace. wahhhh MACAM best la kan, MEMANG BEST pun.
hahahahaha jatuh basikal memang BEST pun. hahahahahha.
padan muka aku! ;p


okeyy let we start.
kononnya la kan.
start pukul 8am.
8 lah sangat kannnnnnnnnnnnnnnnn!
as usual, janji melayu. ngehhhh,
kemain semangat ktorg 7 :45 am keluar.
terkedek-kedek jalan lagi. hehehehehe.
dia bebel-bebel apa tah kt depan,
then dalam pukul 9 something tu baru mula :)

heeeeeeeeeeee ;DD
kat tasik Ilham. kat sini lah dorang 'berenang'. HAHAHAHA. Euwwwwwww
Calon-calon perenang uitm. hahahhaha
Go go goooooo!



aku tak ingat step daripada check point pertam sampai last,
yang aku ingat, chekpoint 3rd last kot aku kena kayuh basikal individual!
dah la basikal ni bukan sebarang basikal.
ktorg panggil basikal budak sport rec. hehhehehehe.
huaaaaaaaaaaaaaaaaaa. aku jatuh basikal !
malu tak, malu tak?
siyes aku rasa macam mimpi kot.
macam ni, ktorg 1 kumpulan ada 48 orang.
then ada la wakil 2 orang kena kayuh basikal keliling uitm.
belum apa-apa lagi Qilah dah mention nama aku suruh volunteer.
aku macam errrrrrrrrrrr?
blur gila lahhh.
then yang lain semua support aku,
aku macam tergamam la kan.
terus aku blah & ikut Taufiq.
dia racing perhhhh memang terbaik.
hahahhahahahaha laju gila kot.
aku dah termengah-mengah kt belakang.
kesian kan? tapi kadang-kadang tu dia tunggu aku jugak.
hahahhahahaha kesian dia kottt,
sampai dekat rounda board nak keluar uitm tu,
memang laju aku kayuh & turun bukit dan _____________
boooooooooooooooom!
menjerit aku.
hahahhahahahahah aku terjatuh basikal :'(
aku tak brek langsung kot!
sebenarnya aku blur gila.
masa kayuh basikal tu aku dok terfikir kenapa aku yang kena ni sebenarnya.
kiranya memang tak ready pape la.
dah la orang lalu lalang tengok ktorg berkayuh.
uwaaaaaaaaaaaa aku bukan budak sport rect lah!
heeeeeeeeeeeeee. tak aktif bersukan.
last-last sampai jugak dengan selamat :)
sampai je kt dorang,
aku terus duduk,
kaki rasa lenguh gila, nect checkpoint aku tak join pun.
tangan, lutut dah luka but aku stil teruskan lah dgn dorang,
cuma tak join..


Ada macam -macam aktiviti lagi,
yang paling aku tak nak masuk Tasik Ilham.
memang tasik tu cantik kan???
memang tasik tu wangi kan????
hahahhahahah selamat aku bukan lah insan terpilih tu :)
Qilah, beraninya awakkkkkkkkkkk!
nasib baik tak lemas. hahahahhaa
comel-comel je kot.
busukkkkkkkkkkkk ;0




Settle semua dalam pukul 2.
kelapara, kepanasan & semua ke ke ke.
balik terus mandi.
pedih-pedih pun mandi jugakkkkkkkkkkkkk!
lantak lah. balik tadi terus tidur.
hahhahahahaha
thanks lahhh basikal yeee ;p


kepada Amirah Aqilah
" tak payah la awak nak serba salah dgn kita. kita okeyyyy jela. cuma ganti balik inner dengan track suit kita! HAHAHAHAHAHAHA "